Prodej na Kaufland.de

01.01.2022

Prodej na Kaufland.de

V posledních letech se většina činností přesunula do online prostředí, a to včetně prodeje. Aktuálně tedy velká část lidí nakupuje skrze e-shopy či e-commerce platformy. Ty zaznamenaly velký boom, a to zejména po růstu společností, jako je Amazon, Alibaba či eBay. Postupem času se tak tento trend dostal i do Evropy, kde se snaží trh ovládnout i Kaufland.de.

Ze supermarketu evropskou špičkou mezi marketplaces

Marketplaces známé také jako e-commerce platformy se těší velké oblibě, a to nejen ze strany zákazníků, ale hlavně e-shopů, které tímto způsobem mohou jednoduše prodávat své produkty nejen na svém lokálním trhu, ale i v zahraničí. Trhu dlouhou dobu vévodily spíše americké či asijské platformy, jako je eBay, Amazon či Alibaba.

To se však rozhodla změnit německá skupina Schwarz, která vlastní známou síť supermarketů Kaufland. V souvislosti s tím založila vlastní marketplace Kaufland.de, kterému se hned ze začátku podařilo získat potřebnou popularitu. Měsíčně ho navštíví přes 32 milionů zákazníků, kteří mohou nakupovat ve 1 300 e-shopech z 8 zemí. Jedná se tak o nejrychleji rostoucí online trh nejen na území Německa, ale i EU.

Kvalitní zázemí i pro ty nejmenší e-shopy

Kafland.de si zakládá především na vysoké transparentnosti, kdy před svými zákazníky neskrývá žádné podmínky. Platforma je tedy vhodná i pro menší e-shopy, kteří se tímto způsobem mohou zviditelnit i na jiných trzích a výrazně rozšířit svoji základnu zákazníků.

Široká je i nabídka kategorií, ve kterých je možné produkty prodávat. Vybírat můžete mezi 5 000 kategoriemi, které zahrnují jak základní produkty, tak i ty méně obvyklé. Platforma navíc nabízí i mnohem jednodušší registraci ke svým službám, díky čemuž se vyhnete zbytečnému papírování a zdržování s některými náležitostmi.

Zvažujete vstup na Kaufland.de? PORADÍME VÁM